Reklamácia
Postup reklamácie
1. Vyplňte prosím formulár pre reklamáciu, ktorý si môžete stiahnuť na tomto odkaze. V tomto formulári zaškrtnite možnosť, ako si prajete vyriešiť vašu reklamáciu.
2. Tento formulár spolu s tovarom zabaľte a prineste na najbližšie výdajné miesto packety. Zamestnancom pobočky nadiktujte identifikačné číslo nášho eshopu 96766351, poprípade môžete toto číslo napísať aj na balík. Zamestnanci pobočky sa už postarajú o zbytok.
3. Akonáhle zásielku obdržíme, budeme Vás kontaktovať mailom. V prípade vyriešenej reklamácie, vás opäť budeme kontaktovať mailom. Ak nám dorazí balík s takouto reklamáciou na náš sklad, snažíme sa ju vyriešiť čo najskôr, najneskôr však do 30 dní.
Môžete nám váš tovar vrátiť aj pomocou slovenskej pošty na adresu:
Michal Szűcs - Phantera
Hradné námestie 79/25
Kežmarok 060 01
Avšak pri takomto postupe je potrebné uhradiť poštovné, ktoré vám bude následne po uznaní reklamácie vrátené spolu s peniazmi za vrátený tovar na váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári.
Nezabudnite prosím balík dôkladne zabaliť!